torstai 14. kesäkuuta 2012

Syypää sun hymyyn

Heiii

Förlåt för att jag inte bloggade igår eller tidigare idag.. Men har inte riktigt haft tid. Igår var jag hela dagen med Kiki , vi var uute, tog bilder & senare for vi till läkaren med min hand. Man röntka den och det var nästan brutet, men ändå inte. Alltså i matchen i förrgår kampa en spelare mej så jag fick ett stort sår på knäet och handleden blev jätte sjuk.. & jag har visst glömt sejja hur matchen slutade, det blev oavgjort, 1-1. Är nog helt nöjd.

Idag var jag med mamma till Sello & shoppa & äta. Hade nog helt kiva ! Efter det har jag bara varit ute på gården och tagit sool (: Min dator har lite problem med att ladda upp bilderna till bloggen, så jag försöker pånytt imorgon, så får ni se vad jag köpte !  Nu ska jag äta och sen iväg till Krisu och bli där övernatt (; 



 puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti