maanantai 11. kesäkuuta 2012

Everytime I close my eyes it feels like paradise.

Hejjj

Det var rikit länge sen jag skrev på en blogg tidigare. Men nu har jag tänkt börja igen, fast jag tror att jag inte kommer vara så aktiv nu på sommaren. Jag skriver om min vardag, vänner, musik och sånt här i bloggen. Om du är intresserad så bli gärna läsare ? (:

Idag for jag ca. 12 tiden till Krisu och vi åkte till Kampen tisammans. Jag köpte ett par pinka mjukisminishorts från Seppälä (: Efter det kom jag hem och nu har jag bara slöat o lyssnat på musik. Kan en människa vara mer addicted i en sång än jag ? helt sant. jag lyssnar om & om igen på "Jason Derulo - It Girl". Den är nog faktist jätte bra !

Senare idag kommer LinnW hiit och hon blir övernatt(: kommer bli kuul. imoron har jag sen en match som jag verkligen vill att vi vinner!

Minishorts, 9,95€ Seppälä


 
Jason Derulo - It Girl



puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti